::ahli jawatankuasa::

Saturday, December 25, 2010

::celebrate birthday dalam keadaan mengatoks::





kawan-kawan aku time ni semua dah nak masuk umur 23,tapi aku baru ja masuk 22 huhu..tp tak pa janji panjang umur,murah rezeki dan sentiasa diberkati olehNya huhu...dan disebabkan semalam tak tido seronok buat blogwalking hari ni macam nak putus ja segala urat saraf tido..pagi-pagi buta dah keluaq rumah sebab dah janji dengan member nak celebrate birthday..time celebrate tu memang la enjoy sebab boleh makan tambah pulak dapat hot ticket pizza free..makan macam buaya yg kelaparan terus ja NGAP!!! apa yang ada depan mata langsung tak pikir yang semalam aku tak tido huhuh...tapi yang hepy nya arini bukan sebab boleh makan banyak dan celebrate birthay sebab yang paling bermakna adalah saat-saat bersama kawan-kawan lama..walaupon dah 3 taun kami abis sekolah dan lepas tu masing-masing merantau masuk universiti impian memasing tapi kami masih tak lupa acara tahunan yang wajib untuk kami berkumpul tak lain tak bukan celebrate birthday aku huhuh..yala nak wat camana time birthday depa semua time awai taun mana nya nak ada cuti..dan satu lagi dapat gak kami melawat our classmate dulu yang baru dapat baby..wahhhh tahniah!!!!..umur sama ja dengan aku tp dah ada baby  huuuu jelezzzz..dan baru aku sedar naluri keibuan aku makin hari makin menebal bila tengok kawan -kawan dapat baby...huhuh sabaqqqq..nanti pejam celik pejam celik dah abis study pastu apa lagi huhuhuh.....sekian

No comments:

Post a Comment