::ahli jawatankuasa::

Thursday, December 23, 2010

::ALMARI DAPUR ke ALMARI BILIK::









hukhuk...huduh btoi,semak samun...tp disebabkan sedap ja mata aku memandang so ok la kn..menda kt atas tu sebenarnya sebuah almari dapur yg abah aku beli 15 taun dulu,tp bila dah ada almari baru abah aku syg nk buang menda ni..so dia amek jalan kreatip dgn ubah suai menda ni untuk jadikan almari dalam bilik aku yg sentiasa xcukop ruang nak letak barang,tp awai2 dulu aku bantah tindakan abah aku ni huhuh..tp lepas dh ubah suai dan dapat nasihat teknik mengemas bilik aku mengalah...daripada letak tuppaware,gelas trus jadi tempat letak buku,fail,baju dan barang buangan aku..huhu..then,bila dah lama2 guna menda ni kt bilik, aku terus suka dan bila aku pikir2 balik,alangkah bertuahnya aku ada abah yang sunggoh kreatip..dan realitinya memang dah banyak alat dalam rumah kami dia dah ubah suai..termasuklah meja projek kemahiran hidup aku time tingkatan 2 dulu..ok..sekian..*buat entri ni utk edisi khas hari bapa pon shahdu gak kn*


No comments:

Post a Comment